четвртак, 16. октобар 2014.

VEZ'O PETAR NA MARAMI PRIJATELjSTVA ČVOR

Taman hteo da se slika poletarac Petar,
noj mu stao iza leđa, fotografu smeta,
Petru reče:
"Iš, iš, iš,
ispred mene što stojiš,
ja sam zvezda ovog vrta,
slikaj se preko puta !"
Petar vez'o na marami prijateljstva čvor,
kad to vide, razneži se ljuti sivi noj,
pa povika :
"Haj, haj, haj,
maramu i meni daj,
da budemo mi drugari
izviđači stari !"
Lavica je okupila familiju celu,
da na smotri svi dobiju
izviđačko odelo,
pa zareža :
"Stoj, stoj, stoj,
pogrešan ste dali broj,
košulju ću da vam vratim
da je krojač skrati!"
"Kukurikuuuu" - peva petlić, pa skoči na sto
"Maramu i meni dajte i vežite čvor,
izviđačku dajem reč, stavite mi sad i bedž,
kokoške kad vide mene, da se oduševe !"

Ana San Snova
Smotra poletaraca u Beo Zoo vrtu (4.oktobar 2014)
https://www.facebook.com/anasansnova/media_set?set=a.871628069514035.1073741865.100000005500352&type=3


Нема коментара:

Постави коментар