четвртак, 17. јануар 2013.

HIMNA IZVIĐAČA SA ZVEZDARE "LUNE"

Kao svoj đžep, poznajemo šume,
mi smo izviđači sa Zvezdare "Lune".
U prirodi mi smo k'o kod svoje 
kuće ,
nije nam ni hladno, ni previše 
vruće !

Sve biljne vrste mi znamo u prste,
od zdrave hrane imamo mišiće čvrste.

Uz pesmu i priču kraj logorske
 vatre ,
ko od šale podižemo mi u kampu šatre.
Ne plaši nas tama ni vetar kad duva,
u ekipi svako, drugu leđa čuva.

Poštujemo prirodu, njen smo važan deo,
kad si izviđač, to je za život ceo !

POŠTENJE I HRABROST ,
IZVIĐAČA KRASE ,
POŽRTVOVANJE ,
SNAGA , SPRETNOST ,
ZNA SE !
Ana Scout Milinović
Posetite nas na našoj fejsbuk stranici :
https://www.facebook.com/pages/Izvidjaci-Lune/218532994825563

2 коментара:

  1. SREĆAN RAD NA BLOGU!
    Ja sam Banović Zlatita iz Odreda "Sveti Sava". Naš blog je aktivan več nekoliko godina. Da li nas ponekad posetite?

    oisvetisavabeograd.blogspot.com

    Možemo da razmenjujemo iskustva.
    IZVIĐAČ JE DOBAR DRUG!
    Vidimi se 27. januara da pevamo zajedno!

    ОдговориИзбриши
  2. Posetila sam blog odreda "Sveti Sava" i dodala ga na listu naših interesovanja , tako da ćemo uvek biti u toku sa vašim akcijama .
    Vidimo se u nedelju na Svetosavskim susretima izviđača , neko će da peva, a neko da daje podršku aplauzom iz publike.
    Pozdrav <3

    ОдговориИзбриши